Subject: FW: Spordiseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamine
From: "Margus Klaan" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 16:31:12 +0300

Tere

Palun registreerida ja edastada mulle ning Siiri Pelisaarele teadmiseks.

Tervitustega

Margus

From: Liis Pipar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 30, 2024 2:51 PM
To: Margus Klaan <[email-masked]>
Subject: Spordiseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu
kooskõlastamine

Tere

Olete esitanud Maksu- ja Tolliametile kooskõlastamiseks ja arvamuse
avaldamiseks spordiseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu.
Oleme tutvunud eelnõuga ning anname teada, et kooskõlastame eelnõu
kommentaarideta.

Lugupidamisega

Liis Pipar

+372 676 2138

Juriidiline osakond

Maksu- ja Tolliamet