Subject: FW: Re: Kaunismaa/kose jägala tee ristmik
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 15:21:59 +0300

Palun reg

From: Heiti Salumets <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 12, 2026 11:53 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Fwd: Re: Kaunismaa/kose jägala tee ristmik

Lugupidamisega,

Heiti Salumets

GSM +372 506 5426

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.farmada.ee <http://www.farmada.ee>

NB! Käesolev e-kiri ja selle võimalikud manused on adresseeritud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet või 
teavet, mille avaldamine on seadusega piiratud. Kui kiri on jõudnud Teieni 
ekslikult või Te ei ole kirjas märgitud adressaat, on Teil keelatud kirjas 
sisalduvat teavet avaldada, paljundada või levitada ning teabe avaldamine, 
paljundamine või levitamine võib olla ka seadusega vastuolus. Palun teatage 
kirja saamisest kohe saatjale ning kustutage kiri ja selle manused oma 
arvutisüsteemist. Täname Teid!

============ Forwarded message ============
From: Villu Vapper <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
To : Heiti Salumets<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, 12 May 2026 11:48:18 +0300
Subject: Re: Kaunismaa/kose jägala tee ristmik
============ Forwarded message ============

Tere,

Panin lahenduse kokku. Palun vaadake üle, kas on sobiv.

Lugupidamisega,

Villu Vapper

ALK OÜ

58163993

Kontakt Villu Vapper (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 7. mai 2026 kell 
08:00:

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper
58163993

Sobib. Palun saatke olemasolevad materjalid dwg kujul.

Lugupidamisega,

Villu Vapper

ALK OÜ

58163993

Kontakt Heiti Salumets (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval K, 6. mai 2026 kell 17:53:

Tere!

Tänan ja kinnitan tellimuse. Maksan arve enne teie poolt töö saatmist meile, 
kas sobib?

Lugupidamisega,

Heiti Salumets

GSM +372 506 5426

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.farmada.ee <http://www.farmada.ee>

NB! Käesolev e-kiri ja selle võimalikud manused on adresseeritud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet või 
teavet, mille avaldamine on seadusega piiratud. Kui kiri on jõudnud Teieni 
ekslikult või Te ei ole kirjas märgitud adressaat, on Teil keelatud kirjas 
sisalduvat teavet avaldada, paljundada või levitada ning teabe avaldamine, 
paljundamine või levitamine võib olla ka seadusega vastuolus. Palun teatage 
kirja saamisest kohe saatjale ning kustutage kiri ja selle manused oma 
arvutisüsteemist. Täname Teid!

---- On Wed, 06 May 2026 16:23:32 +0300 Villu Vapper <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote ----

Tere

Tänan päringu eest.

Saadan hinnapakkumise Kaunismaa vkt detailplaneeringu juurde vajaliku 
riigitee ristmiku eskiislahenduse koostamiseks.

Töö sisu:

riigitee nr 12 Kose–Jägala tee ja Kaunismaa tee ristmiku põhimõtteline 
liikluslahendus;
möödumislaiendi põhimõtteline lahendus;
kergliiklustee ületuskoha ja ohutussaare paiknemine;
bussipeatuste taskute võimalike asukohtade näitamine;
lahenduse vormistamine joonisena detailplaneeringu täiendamiseks sobivas 
mahus.

Töö koostatakse olemasolevate materjalide, ortofoto, kaardiandmete ja 
detailplaneeringu joonise põhjal. Tegemist on detailplaneeringu jaoks 
vajaliku põhimõttelise eskiislahendusega, mitte ehitusprojektiga.

Loodetavalt on võimalik lahendus koostada ortofotle. Vastasel juhul sõltub 
töö tähtaeg geoaluse tellimisest ja valmimisest ning 2-nädalase tähtajaga ei 
ole võimalik arvestada.

Töö hind: 1 600 € + km

Valmimise aeg: kuni 2 nädalat alates tellimusest ja vajalike alusfailide 
kättesaamisest, eeldusel et lahendus koostatakse ortofoto ja olemasolevate 
materjalide alusel.

Hinnas ei sisaldu topo-geodeetiline mõõdistus

Lugupidamisega

Villu Vapper
ALK OÜ
tel 58163993

Kontakt Heiti Salumets (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval K, 6. mai 2026 kell 14:31:

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper

58163993

Tere!

Tänan äsjase telefonisvestluse eest. Lisan manusesse planeeringu ja 
transpordiameti kirja.

Vajame eskiislahendust ristmiku väljaehitamiseks nende tehtud märkuste 
järgi. Mis antud töö maksab ja millal valmiks?

Lugupidamisega,

Heiti Salumets

GSM +372 506 5426

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.farmada.ee <http://www.farmada.ee>

NB! Käesolev e-kiri ja selle võimalikud manused on adresseeritud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet või 
teavet, mille avaldamine on seadusega piiratud. Kui kiri on jõudnud Teieni 
ekslikult või Te ei ole kirjas märgitud adressaat, on Teil keelatud kirjas 
sisalduvat teavet avaldada, paljundada või levitada ning teabe avaldamine, 
paljundamine või levitamine võib olla ka seadusega vastuolus. Palun teatage 
kirja saamisest kohe saatjale ning kustutage kiri ja selle manused oma 
arvutisüsteemist. Täname Teid!

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper
58163993