Subject: [SUSPECTED SPAM] immuniseerimispasside tellimine
From: "Kalamaja Perearstid" <[email-masked]>
To: "vaktsineerimine" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 15:00:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Kas oskate nõu anda, kust saab tellida paberil kollaseid 
vaktsineerimispasse?
Lugupidamisega
pereõde Maria Juus
Kalamaja Perearstid OÜ

NB! Alates 01.08.2024 vastame küsimustele (retseptid, tervisetõendid, 
haiguslehed ja muud haigustega seotud küsimused) AINULT LÄBI 
E-PEREARSTIKESKUSE  https://eperearstikeskus.ee 
<https://eperearstikeskus.ee/patient/welcome>

Lugupidamisega

Kalamaja Perearstid
+372 641 2501
http://www.kalamajaperearstid.ee <http://www.kalamajaperearstid.ee/>