Subject: FW: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside elektriseadmete, liftide, masinate, välitingimustes ja plahvatusohtlikus keskkonnas kasutatavate seadmete ning surveseadmete nõudeid lihtsustava eelnõu kohta
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:42:29 +0300

Sandra Melani Mellikov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 5, 2026 3:05 PM
To: Maanus Urb - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside elektriseadmete, liftide, 
masinate, välitingimustes ja plahvatusohtlikus keskkonnas kasutatavate 
seadmete ning surveseadmete nõudeid lihtsustava eelnõu kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu, et kaasasite Kaubandus-Tööstuskoda seoses elektriseadmete, 
liftide, masinate, välitingimustes ja plahvatusohtlikus keskkonnas 
kasutatavate seadmete ning surveseadmete nõudeid lihtsustava eelnõuga. Oleme 
eelnõu sisuga tutvunud, kuid meil ei ole praegu täiendavaid kommentaare ega 
ettepanekuid eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>