Subject: Liinikoridori hooldustööd helikopteriga
From: "Elektrilevi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 15:20:44 +0300

Anname teada, et tuleme tegema Teie kinnistut Kotka küla, 17210 Võsu-Kotka 
tee (42301:004:0165) läbival 6-20 kV õhuliinil täiendavaid hooldustöid, mida 
ei saanud maapinnalt teha.
  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>
Hea kinnisasja omanik Transpordiamet

Anname teada, et tuleme tegema Teie kinnistut Kotka küla, 17210 Võsu-Kotka 
tee (42301:004:0165) läbival 6-20 kV õhuliinil täiendavaid hooldustöid, mida 
ei saanud maapinnalt teha.

Elektrivõrgu ümbrust on vaja hooldada, et tagada elektrivõrgu, maaomanike 
vara, keskkonna ja inimeste ohutus ning ennetada katkestusi elektrivõrgus, 
mille võivad põhjustada näiteks puude langemine või okste kasvamine 
liinidesse. Elektrilevile kuuluvatest õhuliinidest 45% paiknevad metsas ning 
iga viies rike on seotud puude või okste murdumisega liinile. Klientide 
kogetavast katkestusajast moodustab see veelgi suurema osa – puude ja okste 
murdumisest tingitud rikked moodustavad katkestusajast kuni 50%.

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi ulatuses, mis Teie kinnistut 
läbivast elektriliinist mõlemale poole on 10 m.

Tööde käigus lõigatakse olemasolevas liinikoridoris oksi, mis asetsevad 
liini poolsel küljel. Töid teeme helikopterilt, mis kasutab okste 
lõikamiseks vastavat lõikeseadet. Raiejäätmed jäävad maapinnale. Hoovialadel 
helikopteriga töid ei teostata.

Kinnitame, et tagame ohutuse töötsoonis ja selle ümbruses. Ohutuse 
tagamiseks võib tööde teostamise ajal tekkida lühiajalisi elektrikatkestusi. 
Töödega ei kaasne ohtu inimestele, elektrivõrgule, läheduses asuvale varale 
ega keskkonnale.

Meie koostööpartner tuleb vajalikke töid tegema ajavahemikus
08.10.2025 kuni 31.10.2025.
Küsimustele vastab meeleldi töödejuhataja Eero Rikkinen telefonil 504 4122
või e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Meeldivat koostööd soovides

Kristiina Keerdoja
võrguteenuse halduse üksuse juht

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif> 	Elektrilevi OÜ
Veskiposti 2, 10138 Tallinn
Eraklientide teenindus: 777 1545 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Äriklientide teenindus: 777 1747 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
www.elektrilevi.ee <https://www.elektrilevi.ee/et/avaleht>
	  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/elv/img/elv_logo_valge.png> 
<https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <http://lnk.ie/o=TKTJ/e=[email-masked]/image.jpg>