Subject: RE: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine
From: Jüri Olde
To: Ene Tšetõrkina <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 06:35:32 +0300

Austatud pr Tšetõrkina

Tänan Teid hinnapakkumises osalemast. Teie pakkumine osutus soodsamaks
kolleegi pakkumisest, seetõttu palun Teid 2023. aasta aruanne tõlkida
inglise keelde. Tõlketöö peaks valmis olema augustikuu viimase nädala
jooksul.

Tervitades

Jüri Olde

Ohutusjuurdluse Keskusest

From: Ene Tšetõrkina <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 10:37 AM
To: Jüri Olde <[email-masked]>
Subject: RE: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses Tõlkegrupp OÜ pakkumine.

Tervitades

Ene Tšetõrkina

Tõlkegrupp OÜ

From: Jüri Olde [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, May 29, 2024 8:52 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Irina Petrova
Subject: Ohutusjuurdluse Keskuse aastaaruande tõlkimine

Austatud prouad!

Ohutusjuurdluse Keskuses on valminud 2023. aasta raudteeõnnetuste uurimise
aastaaruanne. Vaja on tõlkida see inglise keelde. Palun Teil lähiajal
esitada oma hinnapakkumine, et võrdlusena sobivam välja valida. Töö on
tutvumiseks lisatud.

Lugupidamisega

Jüri Olde

Raudteeõnnetuste vanemuurija

Ohutusjuurdluse Keskus

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium