Subject: Hauginiidu-Prügila hoiutööde kava ning settebasseinide ja Orumetsa tee ehitusprojekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 12:07:03 +0300

Tere,

Esitame kooskõlastamiseks järgmise töö:

Hauginiidu-Prügila hoiutööde kava ning settebasseinide ja Orumetsa tee 
ehitusprojekti (töö nr 251531.1).

Hoiutööde kava ja ehitusprojekti on võimalik alla laadida lingilt: 251531 
Haugniidu-Prügila 
<https://maajavesi-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/henri_maajavesi_ee/IgCLO27JiujyS48fKWciI6EqAbWLtZV7rKaYgbgb5u1NPfI?e=e5wtBT>

Manusena on lisatud kooskõlastamise kaaskiri.

Juhime tähelepanu, et Orumetsa tee ehitusprojekti koosseisus on Järva 
maakond, Türi vald, Piiumetsa küla riigitee 15206 Lõõla-Piiumetsa km 4,955 
ja Orumetsa tee ristumiskoha ehitamise põhiprojekt (töö nr . PP-26-11), 
mille ehitamiseks on TRAM ja RMK juba sõlminud omavahelise ehitamise 
lepingu. Hoiutööde kava ja ehitusprojekti esitame TRAM-ile 
kooskõlastamiseks, kuna kavandatud tööd hõlmavad endas ka teisi töid TRAM 
kaitsevööndis. Kõik kavandatud tööd on esitatud hoiutööde kava dokumentides.

Lugupidamisega,

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi

5070951