Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-26-8452
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 10:13:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):
27.05.2026 koostatud kohtunõue, dokumendi koostaja Kärt Jänes

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked].

Lugupidamisega

Katre Korela
Istungisekretär
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
6200100
Käesolev kiri on Harju Maakohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.