Subject: Kõrgepinge õhuliini projekteerimistingimuste taotlus
From: "Unnuk Rene" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 08:11:49 +0300

Tere

Palume projekteerimistingimusi olemasolevatele L020 Paide-Roosna-Alliku,
L025 Rapla-Kehtna, L130B Jõgeva-Kantküla, L131A Jõgeva-Põdra, L132A
Paide-Koigi, L132C Imavere-Põltsamaa ja L134B Suure-Jaani-Viljand 110 kV
õhuliinide rekonstrueerimisele.

110 kV õhuliinide läbilaskevõimete suurendamiseks projekteeritakse liinide
omaniku Elering  AS  tellimusel  olemasolevate  õhuliinide  asendamine
suurema  juhtme  ristlõikega  õhuliinidega. Õhuliinid  jäävad samadele
trassidele  ja  uued  mastid  paigaldatakse  eelistatult  olemasolevate
mastide  asukohtadesse.  Õhuliinide  kaitsevööndite ulatused ei muutu.

Meie andmete kohaselt on Transpordiamet väljastanud osad tingimused seoses
EHRi tingimustaotlustega aga kuna iga vald taotleb neid eraldi pole meil
täpset ülevaadet iga liini kohta.

Palume olemasolevaid tingimusi otse meile saata, et need projektis
kindlasti kajastatud oleks.

Õhuliini teljed ja kaitsevööndid on lisatud kirjamanuses olevasse dwg
faili.

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.