Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 17:31:58 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03692 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Pargi tänav // Valtu 
küla 1 // Arturi tn 3 // Luha tn 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 
// 11 // 12 // 14 // 16 // 18 // 20 // 22 // Luha tänav // Pargi põik 
(Tänav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla vallale esitati taotlus täpsustada 
projekteerimistingimustega Rapla Vallavolikogu 30. märtsi 2006 otsusega nr 
28 kehtestatud Valtu ja Tiigi, Karjalauda, AS Phoenix, Põllutööriistade 
kuuri ja Masinahoiuplatsi kinnistute ning nendega piirneva maa-ala 
detailplaneeringu (lühendatult Valtu ja Tiigi detailplaneeringu) 
liikluskorralduse osa. Valtu ja Tiigi detailplaneeringuga kavandati Viljandi 
maanteelt kaks juurdepääsu planeeringualale – põhjapoolsem Pargi tänava 
kaudu ja lõunapoolsem Luha tänava kaudu. Vahepealsete aastate jooksul on 
liikluskoormus Viljandi maanteel sedavõrd kasvanud, et Luha tänava mahasõidu 
väljaehitamisega planeeringus kavandatud kujul ei ole nõus Transpordiamet, 
kuna sellega tekitataks liiklusohtlik ristmik. Taotluse eesmärk lahendada 
planeeringualale juurdepääs vaid Pargi tänava kaudu ning muuta seega 
planeeringuala liikluskorraldust. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/valtu-kula-valtu-ja-tiigi-detailplaneeringu-tapsustamine/. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt 
kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27852501>  (menetlus nr: 
545701), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.