Subject: Teeäärse allee hoolduslõikus Tallinn-Rapla-Türi maanteel Kehtnas
From: Sigfried Kesküla <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 11:07:35 +0200

Tere

Kehtna Valla soovil teostame hoolduslõikust 29202:002:0001 
Tallinn-Rapla-Türi maanteel Kehtnas teeäärse allee hoolduslõikust.
Kas antud lõigul on vaja piirata ka kiirust või lisada ohtusmärke? Oma 
hooldusmasinad pargime kõrval olevasse parkalsse ja oksade äraveo masin 
oleks ainuke mis peatuks lühiajaliselt tee servas
Kas piisab ainul teavitamisest või peame kuidagi edasi ka mineme?

Parimat

Sigfried Kesküla
Arborist
+372 56 600 152
Litsensi nuber 207577

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.