Subject: FW: Loa taotlemine TEHIK andmepäringuks
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Aug 2026 15:23:58 +0300

From: Malle Helmdorf - PERH <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 10, 2026 11:22 AM
To: Carmen Mäe - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Loa taotlemine TEHIK andmepäringuks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan detailse vastuse eest. Lisasin manusesse kõik palutud dokumendid.
Failis TKT_379963 on TEHIKu konsultatsioonide alusel valminud andmepäringu
mustand, vajadusel võin lisada ka sellega seonduva kirjavahetuse.

Kui tarvis, saan saata täiendavaid ja täpsustavaid andmeid.

Lugupidamisega

Malle Helmdorf

From: Carmen Mäe - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 4, 2026 5:45 PM
To: Malle Helmdorf - PERH <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Loa taotlemine TEHIK andmepäringuks

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Learn why this is important
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tähelepanu: E-kiri saadeti väljastpoolt Regionaalhaigla gruppi. Kui sa ei
tunne saatjat või kahtled sisu ohutuses, siis ära ava linke ega manuseid!

Tere!

Aitäh päringu eest.

Palun saatke mulle järgmised dokumendid ja materjalid, et saaksin need
lisada andmeloa taotluse juurde:

*	ETAG eetikakomitee taotlus;
*	ETAG eetikakomitee kooskõlastus;
*	andmepäringuga seotud andmekoosseisu kirjeldus;
*	TEHIKu andmepäringuvorm;
*	muu asjakohane info või kirjavahetus teie ja TEHIKu vahel, mis
puudutab andmepäringu ettevalmistamist.

Kui teil on olemas (ei ole kohustuslik) täiendavaid materjale, mis
põhjendavad soovitud andmekoosseisu vajalikkust või selgitavad, miks
andmeid on vaja just sellisel kujul, palun lisage ka need.

Üldjuhul saadetakse kogu dokumentatsioon otse aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , kuid käesoleval juhul võite materjalid saata otse
mulle. Lisan need ise andmeloa taotluse juurde.

Ühtlasi palun edastage materjalid võimalusel hiljemalt 11.08.26, et
saaksime vormistada ja menetleda andmeloa taotlust koos kogu vajaliku
dokumentatsiooniga.

Kui teil tekib küsimusi või vajate täpsustusi, andke palun teada.

Parimate soovidega

Carmen Mäe
nõunik
Sotsiaalministeerium

From: Malle Helmdorf - PERH <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 3, 2026 11:31 AM
To: Info - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Loa taotlemine TEHIK andmepäringuks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses teadustööga olen saanud ETAG eetikakomitee kooskülastuse (TEET298)
andmete pärimiseks ning TEHIKuga koostöös vormistanud täpse andmepäringu.
Vajan veel Sotsiaalministeeriumi luba. Kuidas taotluse protsess käib?

Ette tänades

Malle Helmdorf