Subject: Vs: Kardla-Tartu lõigu ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Liisa Unt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 11:20:32 +0300

Tere.

Edastan väikese hilinemisega AS Tartu Veevärk seisukoha ehitusloa 
menetlusele.

Lugupidamisega

Liisa Unt

Arendusjuhi asetäitja

Tähe 118, 50107, Tartu

Tel: +372 730 6236

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tartuvesi.ee/> www.tartuvesi.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 28, 2025 1:24 PM
To: AS Eesti Raudtee <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Tartu 
Veevärk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elering AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; MTÜ Valguskaabel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Sonictest OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; KIWA Estonia OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; AS Gaasivõrk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Jänese Maaparandusühistu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; AS Tartu Agro <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kardla-Tartu lõigu ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kardla-Tartu lõigu ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 28.04.2025

Registreerimise number: 8-1/21-003/6915-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>