Subject: FW: 1-12/707-1 Ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja vähese tähtsusega abist
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 08:56:45 +0300

From: Kadri Kilvet - KUM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, July 13, 2026 9:04 AM
To: Ljudmila Sokolnikova - RAM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Maris Kalda - RAM
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: 1-12/707-1 Ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja
vähese tähtsusega abist

Tere!

Kultuuriministeeriumil ei ole ülevaate kohta märkuseid.

Tervitades

Kadri Kilvet

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 13. juuli 2026 04:00
Adressaat: Kadri Kilvet - KUM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: 1-12/707-1 Ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja vähese
tähtsusega abist

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Kadri Kilvet!

Teavitan Sind, et Sinu tööülesande tähtaeg oli 10.07.2026 :

Pealkiri:

1-12/707-1 Ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist ja vähese
tähtsusega abist

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.kul.sise/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/6620baca-145d-49cf-8e
ca-741d8df35aa7

Tähtaeg:

10.07.2026

Resolutsioon:

Ülevaade 2025. aastal Eestis antud riigiabist

Algataja:

Kätlin Tilk

Vastutaja:

Kadri Kilvet

Delegeerija: