Subject: Raietööd Varbola tugijaama kinnistul
From: Jüri Lobjakas <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 11:07:28 +0300

Tere!

Telia soovib teha raietöid oma Varbola tugijaama kinnistul katastritunnus 
50401:005:0680. Raietööd on vajalikud masti turvalisuse tagamiseks. Kuna 
kinnistu asub maantee kaitsevööndis, on vajalik metsateatise kohaselt 
transpordiameti nõusolekut.

Raie teostatakse tingimusel, et:

*	seemne ja säilikpuude murdumisel on välistatud nende murdumisel sattumine 
riigiteele;
*	raiutavat ala ei metsastata;
*	raiutavat materjali ei ladustata tee lähedusse;
*	liikluse muudatused ei ole vajalikud;
*	täiendavaid juurdepääsu teid ei ole vaja.

Palume raietöödele nõusolekut.

Lugupidamisega

Jüri Lobjakas

rendi- ja omandisuhete juht | Tehnilised sõlmed

+372 5036405

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.