Subject: Projekti kooskõlastamine: (LC4212-3) Kõpu kordon Mägipe Küla Hiiumaa vald Hiiu maakond - 630 A liitumine kindlaksmääratud madalpingel
From: "Rasmus Valli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Apr 2026 13:34:19 +0300

Tere!

Saadame Teile projekti kooskõlastamiseks.

Projekti Tellija: Elektrilevi OÜ

Projekt nr: LC4212-3

Projekti nimi: Kõpu kordon Mägipe Küla Hiiumaa vald Hiiu maakond – 630 A
liitumine kindlaksmääratud madalpingel.

Projekti aadress: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Luidja küla

Projektiga seotud teed: 80 Heltermaa-Kärdla-Luidja tee; 84 Emmaste-Luidja
tee; 12137 Luidja-Pärnaku tee

Elektrilevi OÜ projektijuhi tegi ettepaneku rajada ristumine 12137
Luidja–Pärnaku tee km-l 0,15 asendiplaanil märgitud diagonaali all.
Muudatus on vajalik, kuna risti teega puurides asuksid puurimiskaevikud
vahetult mahasõitude peal, kuhu jätkumuhvide rajamine pole lubatud.
Diagonaalne suund võimaldab vältida kaabli jätkamist mahasõidu pealt,
tagab jämeda keskpingekaabli sujuva tõmbamise torusse ning välistab
puurimise merepoolse truubi alt.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900