Subject: FW: Advokaadibüroo Greinoman & Co 15/06/2026 teabenõue
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 09:58:37 +0300

Saatja: Silver Sternfeldt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 15. juuni 2026 18:16
Adressaat: Anne Randväli - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Advokaadibüroo Greinoman & Co 15/06/2026 teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Anne!

Saadan edasi MTÜ Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskusele saabunud 
teabenõude, milles viidatakse muu hulgas meie strateegilise partnerluse 
projektile ning koostöökohtumistele Sotsiaalministeeriumiga.

Palun abi järgmiste küsimuste hindamisel.

1. Kas HNK-d saab strateegilise partnerluse raames käsitada Avaliku teabe 
seaduse § 5 mõttes teabevaldajana ning kas meil on sellest tulenevalt 
kohustus käesolevale pöördumisele vastata?
2. Kui vastamise kohustus on olemas, siis kas tegemist on tervikuna 
teabenõudega või sisaldab pöördumine ka selgitustaotluse iseloomuga 
küsimusi?
3. Millistele küsimustele peaks HNK teie hinnangul vastama AvTS või muu 
asjakohase regulatsiooni alusel ning milliste küsimuste puhul ei pruugi 
vastamiskohustus tekkida?
4. Kas Sotsiaalministeeriumil on strateegiliste partnerite jaoks olemas 
juhiseid või varasemat praktikat sarnaste pöördumiste menetlemiseks?

Täiendava taustana märgin, et osa pöördumises esitatud küsimustest näib 
lähtuvat eeldusest, et HNK osutab tervishoiuteenuseid või psühholoogilist 
ravi tervishoiuteenusena. Meie arusaama kohaselt HNK tervishoiuteenuseid ei 
osuta. Seetõttu soovime enne vastuse koostamist saada selgust ka selles, 
kuidas tuleks käsitleda küsimusi, mis põhinevad eeldustel, millega me ei 
nõustu ning mis ei pruugi kirjeldada meie tegelikku tegevust.

Ette tänades

Silver Sternfeldt
Tegevjuht
Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 5695 3328
www.15410.ee <http://www.15410.ee>

Sakala 16a-11 Tallinn 10141

---------- Forwarded message ---------
From: Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, 15. Jun 2026 at 15:09
Subject: Fwd: Advokaadibüroo Greinoman & Co 15/06/2026 teabenõue
To: Silver Sternfeldt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Edastan kirja.

Lugupidamisega,

Keiti Sell

HNK assistent

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

15410

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: Maksim Greinoman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Kuupäev: Monday, 15. June 2026 kell 14:32
Pealkiri: Advokaadibüroo Greinoman & Co 15/06/2026 teabenõue
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Käesoleva e-kirja manuses edastan teabenõude.

Käesoleva e-kirja edastamise fakt ning sisu jäädvustatakse Pricewin 
Networks, S.L. (www.eevidence.com <http://www.eevidence.com> ) tehnilise 
lahenduse abil.

Lugupidamisega

Maksim Greinoman

Vandeadvokaat Maksim Greinoman, M.Phil.

Advokaadibüroo Greinoman & Co

Narva mnt 5 
<https://www.google.com/maps/search/Narva+mnt+5?entry=gmail&source=g> 
(Artius), 10117 Tallinn, Estonia
T +372 6119000, E [email-masked] <mailto:[email-masked]>