Subject: FW: Teehoiu välise loa taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 09:28:37 +0300

_____

From: Rait Roseniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 12, 2025 9:50:51 AM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Teehoiu välise loa taotlus

Tervitab

Rait Roseniit

Santeks Masinad OÜ

+372 53 22 99 09

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P Be earthsmart. Please consider the environment before printing this
e-mail

From: Rait Roseniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 12 May, 2025 09:36
To: 'Timmo Teder' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Teehoiu välise loa taotlus

Tere!

Manuses parandus.

Rait

From: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 9 May, 2025 11:45
To: Rait Roseniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Teehoiu välise loa taotlus

Tere

Palun korrigeeri tööde teostamise perioodi taotlusel, saada siis mulle,
asendan meie süsteemis.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Rait Roseniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 7, 2025 8:45 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Teehoiu välise loa taotlus

Tere!

Edastan loa taotluse.

Tervitab

Rait Roseniit

Santeks Masinad OÜ

+372 53 22 99 09

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P Be earthsmart. Please consider the environment before printing this
e-mail

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avg.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.