Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 17:21:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 27/06/2025 - 17:12

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
lapsehoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
OÜ Kunstipõnnid

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Herne 5-2, Tartu, [email-masked], 53321523

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
[email-masked], 533215213

Teenuse osutamise koha aadress
Kastani 183c, Tartu

Planeeritud kohtade arv
36

mängitakse (ja magatakse) ühes ruumis
Jah

Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis
umbes 165 ruutmeetrit 3 ruumi peale kokku

mängitakse ja magatakse eraldi ruumides
{Empty}

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-27

Taotluse esitaja nimi
Tiina Liiv

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

plaan terviseametile.jpg 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1290/plaan%20terviseametile.jpg> 
(187.86 KB)

Joogivee analüüs

TA2401496-BT,KT, vesi.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1290/TA2401496-BT%2CKT%2C%20vesi.pdf> 
(71.47 KB)

Tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

361-24 Kastani 183C müra.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1290/361-24%20Kastani%20183C%20m%C3%BCra.pdf> 
(275.32 KB)