Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:11:03 +0300

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15538 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee 
T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 5 // 
5a // 5b, Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee 
T2 // Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 3 // 
5a, Harju maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // 
Vaela küla, 11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 2, Harju 
maakond, Kiili vald, Kangru alevik, 11115 Kurna-Tuhala tee T2 // Vaela küla, 
11115 Kurna-Tuhala tee // Kangru tee T3 // Kangru tee 2 // 5a, Harju 
maakond, Kiili vald, Vaela küla, Kangru tee T3 // Kangru tee 3 // 5a, Harju 
maakond, Kiili vald, Vaela küla, Kangru tee 3 // 5a (Tee, 
Sidekanalisatsioon, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik 
kinnistusisene, Kanalisatsioonitorustik kinnistusisene) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27838049>  (menetlus nr: 
467941), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.