Subject: Pöördumine seoses sidetaristu rajamisega transpordikoridoridesse
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Kristen Michal", "Ain Tatter kliima", <[email-masked]>
Cc: "Tiit Riisalo",Tõnu Nirk, "MKM info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 17:14:00 +0300

Lugupeetud minister Kristen Michael

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
17.06.2024 kirja nr 5.1-1/87 „Pöördumine seoses  sidetaristu rajamisega
transpordikoridoridesse“.

Koopia kirjast on edastatud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile,
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile ning Transpordiametile.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee