Subject: FW: Riigi Teataja - ingliskeelsed dokumendid
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 13:45:15 +0300

_____

Saatja: Liisma, Eneli <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Saadetud: neljapäev, 09. oktoober 2025 11:38
Adressaat: Käddi Tammiku - MKM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Palu, Virve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Riigi Teataja - ingliskeelsed dokumendid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Merkost sellise küsimusega – Kas MTM määrus nr 97  Nõuded 
ehitusprojektile <https://www.riigiteataja.ee/akt/127122024025?leiaKehtiv> 
on olemas inglise keeles?

Meil on seda tarvis seoses Rail Baltica projektide ehitamisega 
rahvusvahelises meeskonnas ja me ei suuda selle ametlikku versiooni Riigi 
Teatajast leida?

Parimat

 <https://merko.ee/>

ENELI LIISMA

Kvaliteediosakonna juhataja

+372 5680 5145 ·  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Merko Ehitus Eesti · Järvevana tee 9g, Tallinn