Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 13:09:01 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05953 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Jausa küla, 83 
Suuremõisa-Käina-Emmaste tee // Muda küla, 12129 Valgu-Lelu-Leemeti tee // 
Ulja küla, Alajaama // Kõrve // Valgu küla, Kivimäe // Lehma // Sillaotsa 
(Emmaste-VALGU (M72-Ulja AJ-M72) piirkonna keskpingevõrgu parendamine) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus on planeeritud riigimaantee 
kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27939872>  (menetlus nr: 
558918), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.