Subject: Nõuete dokumentatsiooni detailne nõue
From: "Lauri Hansberg" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>, "Jurist Julianus" <[email-masked]>,Julianus Inkasso OÜ <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 17:17:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere asjaosalised!
Manusesse on lisatud avaldus, kus soovin Julianus Inkassolt kõigi nende 
avaldatud nõuete , mis asuvad www.taust.ee <http://www.taust.ee>  lehel, 
täielikku dokumentatsiooni, kuupäevalise kronoloogiaga.
Soovin algdokumente + kohtumääruse dokumente, ning selgitusi, seda nõuete 
kohta, mida ei ole kohtutäiturini jõudnud !

Lisaks palun Julianus Inkassol lisada kirja koopiasse ka andmekaitse 
inspektsioon ja justiitsministeerium, sest ootaksin ka nendepoolset 
hinnangut inkasso tegevusele.

Parimate soovidega:
С наилучшими пожеланиями:
Cele mai bune urări:
With Best wishes:
Bästa lyckönskningar:

Lauri Hansberg
Firmaturg.eu
+372 5103763