Subject: Liiklusvälise teabevahendi taotlus (pikenduse soov, 1 a, 2025) / Tallinn, Rannamõisa tee T36
From: "Veiko Kask" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 19:13:31 +0300

Tere!

Soovime teiega kooskõlastada/pikendada liiklusvälise teabevahendi asukohas 
Tallinn, Rannamõisa tee T36 - link 
<https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/7-4tuDqC> .
Reklaampind (6 x 3 m) tugijalal,
perioodiga 1 a (22.11.2024 - 21.11 2025).
Lisan kaasa taotluse ja pildi reklaampinnast.

Lugupidamisega

Veiko Kask | Reklaamtreiler OÜ
+372 56 218 818
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.