Subject: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku ja KSH I etapi aruande kohta arvamus
From: "Olle Saare" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 11:37:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Esindame huvitatud isikuid Arkna Karjatalu OÜ, Arkna Agro OÜ, Bilder Grupp 
OÜ, MTÜ Arkna Terviseküla ja eraisikud Olle Saare ja Piret Kuldkepp. Arkna 
külas asuvate maade omanikena näeme ainuvõimaliku lahendusena 1C 
trassikoridori. 1C trassikordor annab:

1.	kõige otsema ja lühema sõidutrajektoori, mis on ka tee ümberplaneerimise 
mõte
2.	Trassil on kõige vähem väljakujunenud elu- ja ärikeskkonda
3.	Trassil on kõige vähem ristumisi

Olemasolev tee saab jääda sel juhul kohalikus teeks ja kogumisteeks, kuna 
seal asub väljakujunenud elu- ja ärikeskkond. Läbi sellise tihedusega elu- 
ja ärikeskkonna suruda kiirteed on ebaratsionaalne ja see mõjutaks halvasti 
kõige suuremat hulka inimesi ja ärisid.

Tervitades,

Olle Saare

Arkna Karjatalu OÜ

telefon  | +372 516 8222
aadress | Arkna mõis, Arkna küla, Rakvere vald, Lääne‑Virumaa
web        | www.arkna.ee
e‑post    | [email-masked]