Subject: Teabenõue - BIOLAN Baltic OÜ tegevusega seotud mürakaebused
From: "Marek Bamberg" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Veiko Kärbla <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 13:58:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

OÜ Hendrikson & Ko koostab BIOLAN Baltic OÜ tellimusel käitisele, mis asub 
aadressil Selja küla, Tori vald, Pärnu maakond, keskkonnaloa nr L.ÕV/320226 
muutmise taotlust. Keskkonnaameti nõudmisel tuleb taotluses esitada ka 
andmed (hinnang) käitisega seonduda võivate mürahäiringute osas.

Palume teilt andmeid käitise tegevusega seonduvate müra kaebuste kohta 
perioodil 01.01.2021 kuni 01.03.2024.

Vastus küsitud teabele palun saata e-posti teel aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Marek Bamberg

keskkonnaosakonna õhu ja müra tiimi juht

OÜ Hendrikson & Ko

Raekoja plats 9, Tartu, 51004

tel 51 51 301