Subject: Ed: Elektriprojekt LC3030 kooskõlastamiseks
From: "Koger Margus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 11:29:22 +0300

Tere

Saadan korrigeeritud taastamis osaga  töö  uuesti
kooskõlastamiseks.(LC3030 Västriku tee, Kuldnoka tee, Rästa tee, Pistriku
põik liitumine elektrivõrguga madalpingel )

Lugupidamisega

Margus Koger

Vanemprojekteerija

Mobiil: +372 5170478

E-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, 61713 Tartu maakond

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.