Subject: päring
From: Ehitusload@Kasutusload OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 22:42:56 +0300

Tere

Aadressil Järveküla tee 48, Järve linnaosa, Kohtla-Järve linn, Ida-Viru 
maakond asub kinnistu (katastritunnus 32101:001:0110), mida müüb Maa- ja 
Ruumiamet Oksjoni objekt 
<https://riigimaaoksjon.ee/public/auction/3234651/object/3234752> .

Kavatseme osta ülaltoodud kinnistut ja ehitada sellele iseteenindavat 
autopesulat koos sõidukite tanklaga ning rajada Järveküla teelt kinnistule 
viivat juurdepääsuteed (skeem on lisatud).

Arvestades ülaltooduga selgitage palun:
- millega peame arvestama juurdepääsutee, tankla ja iseteenindava autopesula 
ehitamisel?
- kui kaugel Järveküla teelt peavad asuma maapealsed tankla mahutid ning 
autopesula. Lisaks tankla post kütusehindadega? Lisaks välireklaami 
konstruktsioon?
- missugune dokumentatsioon peab olema esitatud teile kooskõlastamiseks ja 
missuguse menetluse käigus?

Lugupidamisega

Vladimir Rybtsov
5355 5107