Subject: Rõngu-Otepää 10 kV fiidri rekonstrueerimine Arula külas Otepää vallas Valgamaal (III etapp) muudatus v2
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 12:51:35 +0300

Tere

Saadan projekti muudatuse kooskõlastamiseks. Varasemalt projektile
väljastatud kooskõlastused nr 7.1-2/26/5002-2 ja 7.2-2/5002-4. Muudatus
tingitud sellest, et Keskkonnaamet nõudis alajaama nihutamist, aga
kinnistu omanik polnud sellega ikkagist nõus. Manuses olev lahendus on
kooskõlastatud nii kinnistu omaniku, kui ka Keskkonnaametiga. Sisuliselt
on tegemist sama lahendusega, millele väljastati kooskõlastus nr
7.1-2/26/5002-2.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.