Subject: Kriminaalmenetluse kulude hüvitamine
From: "Kaarel Tammiste" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 09:02:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin Eesti Energia AS-i nimel esitada rahandusministeeriumile kaks
Politsei- ja piirivalveameti määrust, mille alusel kuuluvad hüvitamisele
kriminaalmenetluse raames kantud õigusabikulud.

Palun suunake mind õige kontaktini, kellele need määrused edastada.

Lugupidamisega

Kaarel Tammiste
Õigusteenistuse juht

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/>
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 5553 3646 | [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee/> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>