Subject: Koostööettepanek: Narva-Jõesuu Noorte Fest 2026
From: MTÜ Noorteaeg <[email-masked]>
To: "PPA Kommunikatsioon" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Sat, 9 May 2026 11:48:27 +0300

Tere!

Minu nimi on Mikhail. Kirjutan teile MTÜ Noorteaeg nimel põneva
koostööettepanekuga.

Sel suvel korraldame Narva-Jõesuus suuremahulise festivali Narva-Jõesuu
Noorte Fest 2026. Tegemist on kahepäevase sündmusega (8.-9. august 2026),
mis toob Ida-Virumaale ja üle Eesti kokku noored. Tegemist on esimese
omataolise sündmusega Eestis. Festivalil on lava, suur LED-ekraan,
e-sporditurniirid otsülekandega, VR/AR-tsoonid, droonide
demonstratsioonid, interaktiivsed töötoad ja palju muud. Ootame ligi 1000
külastajat üle Ida-Virumaa ja kogu Eesti.

Festivalil osalevad partneritena ja toetajatena mh Arvutitark, TalTech,
Riigi Infosüsteemi Amet ning mitmed teised Eesti juhtivad organisatsioonid
tehnoloogia, hariduse ja innovatsiooni valdkonnast.

Soovime väga kaasata Politsei- ja Piirivalveametit. Näeme mitmeid
võimalusi, mida võiksime koos arutada:

Esiteks - küberturvalisuse tsoon: interaktiivne stend või mäng
online-pettuste, phishingu ja turvalise internetikasutuse teemal. See on
teema, mis on meie publikule - noortele vanuses 13-26 - väga aktuaalne,
kuid mida nad igapäevaelus harva päriselt käsitleb.

Teiseks - tehnoloogia demo: PPA kasutab töös tõsiseid tehnoloogiaid -
droone, kaamerasüsteeme, andmeanalüüsi. Noortele oleks väga põnev näha,
kuidas tehnoloogia päriselt politseityös toimib - see on nurk, mida nad
pole kunagi näinud.

Kolmandaks - karjääriinfo: PPA otsib aktiivselt noori inimesi, sealhulgas
IT-taustaga spetsialiste. Meie festival on täpselt see koht, kus jõuab
otse nende inimesteni, kes oma tulevikku alles planeerivad.

Oleme avatud ka kõikidele teistele ideedele, mis PPA-le sobivad. Leiame
koos kindlasti lahenduse, mis on sisukas ja osalejatele meeldejääv.

Kui see kõlab huvitavalt, räägiksime hea meelega täpsemalt.

Parimate soovidega,
Mikhail Gladyshev
MTÜ Noorteaeg
noorteaeg.ee
55572817