Subject: Pärtlemäe: 5-4/6739-2 Detailplaneeringu algatamise taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 19:28:37 +0300

Tere,

Seoses kavandatava projekteerimise alustamisega Pärtlemäe tee 15 
(asendiplaanil kinnistu nr 4) kinnistul Ääsmäel palume Teie kinnitust ja 
selgitust.

Lähtudes kehtivast detailplaneeringust palume kinnitada, et:

riigitee ja selle teekaitsevöönd ei sea täiendavaid piiranguid 
detailplaneeringuga määratud hoonestusala realiseerimisele;

teekaitsevööndist tulenevad võimalikud nõuded ei takista projekteerimist ega 
ehitustegevust detailplaneeringuga määratud mahus.

Manuses on esitatud kehtiv detailplaneering, milles on muuhulgas kajastatud 
kinnistu piirnemine Kasesalu tänava / riigitee maa-alaga ning sellest 
tulenev teekaitsevöönd.

Heade soovidega

Hanna-Birgit Korniljev

55521366

KMK Infra OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kmk.ee/> www.KMK.ee