Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 25792202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 15:00:33 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 25792202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8577697&turva=18a4be616e81dd8298e4695e9b1be5b1> 
&teade=8577697&turva=18a4be616e81dd8298e4695e9b1be5b1

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 25792202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8577697&turva=18a4be616e81dd8298e4695e9b1be5b1> 
&teade=8577697&turva=18a4be616e81dd8298e4695e9b1be5b1

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8577697&turva=18a4be616e81dd8298e4695e9b1be5b1> 
&teade=8577697&turva=18a4be616e81dd8298e4695e9b1be5b1

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court