Subject: IOM kutsub: konverents “Kuidas siduda tervis ja kaasatus?”
From: "ZAKHARCHUK Alla" <[email-masked]>
To: "SAAR Lennely" <[email-masked]>, "KASPER Kari" <[email-masked]>, "KILUMETS Minna" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 10:03:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea partner,

ÜRO rändeamet IOM kutsub sind 24. septembril 2025 Tallinnas toimuvale 
konverentsile, mis keskendub migrantide ja pagulastega töötamisele Eesti 
tervishoiusüsteemis.

Ootame eriti perearste ja õdesid, kuid samuti kõiki teisi tervishoiu- ja 
sotsiaalvaldkonna spetsialiste, kes tunnevad selle teema vastu huvi. 
Konverents pakub võimaluse kuulata inspireerivaid ettekandeid ja arutelusid, 
jagada kogemusi ning saada uusi teadmisi, mida igapäevatöös rakendada.

Üritusel räägime:

*	migrantide ja Ukraina sõjapõgenike olukorrast Eestis

*	levinud murekohtadest ja lahendustest

*	migrantide õigustest ja kohustustest

*	sellest, kuidas arvestada erineva kultuuritaustaga klientide vajadustega

*	päriselulugudest ning praktilistest näidetest

Toimumiskoht: Hilton Tallinn Park Hotell, Tallinn
Kuupäev: 24. september 2025
Aeg: 12:00-15:50
Keel: eesti keel (kohapeal võimalik kasutada eesti-vene sünkroontõlget)

Konverents kestab pool päeva. Osalejatele pakume lõunasööki ja kohvipausi.

Registreeru hiljemalt 17. septembriks: 
<https://forms.office.com/e/20TWhbFraV> 
https://forms.office.com/e/20TWhbFraV

Palun jaga kutset ka kolleegidega, kellele teema võiks huvi pakkuda.

Lisaküsimuste korral võib julgelt kirjutada:

*	Minna Kilumets (eesti, inglise keeles) – [email-masked]

*	Alla Zakharchuk (inglise, vene, ukraina keeles) – [email-masked]

Rõõmsa kohtumiseni!

Alla ZAKHARCHUK (she/her)

Senior Reporting Associate

International Organization for Migration

Tallinn – Estonia

T.    +372 67 78 700

M.  +372 5681 6163

 <https://estonia.iom.int/> estonia.iom.int  I 
<https://www.facebook.com/IOMEstonia/> Facebook  I 
<https://www.linkedin.com/company/iom-estonia> LinkedIn  I 
<https://x.com/IOMEstonia> X

================= The information contained in this electronic message and 
any attachments are intended for specific individuals or entities, and may 
be confidential, proprietary or privileged. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender immediately, delete this message and do 
not disclose, distribute or copy it to any third party or otherwise use this 
message. The content of this message does not necessarily reflect the 
official position of the International Organization for Migration (IOM) 
unless specifically stated. Electronic messages are not secure or error free 
and may contain viruses or may be delayed, and the sender is not liable for 
any of these occurrences.