Subject: FW: EP2598118 - Enamtasutud riigilõivu tagastamine - AAA viide: PA1664EEEP
From: "Eve Tammaru"
To: "Patendiamet"
Date: Thu, 4 Jul 2024 11:49:42 +0300

From: EPA_Vastuvoett <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 4, 2024 11:40 AM
To: Eve Tammaru <[email-masked]>
Subject: FW: EP2598118 - Enamtasutud riigilõivu tagastamine - AAA viide:
PA1664EEEP

01139 salvestatud

From: Kairi Kask <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 4, 2024 11:20 AM
To: EPA_Vastuvoett <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: EP2598118 - Enamtasutud riigilõivu tagastamine - AAA viide:
PA1664EEEP

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lisatud on enamtasutud kehtivusaasta riigilõivu tagastamise avaldus:
EP2598118.

Lugupidamisega

Kairi Kask
Patendivoliniku assistent

AAA Patendibüroo OÜ
Tartu mnt 16, 10117 Tallinn
Tel: 660 5910 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.aaa.ee/>
www.aaa.ee