Subject: Ettepanek: hindamistasu rakendamine tootesarja põhiselt
From: "Sandra Seil" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "maheshpramnani" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 10:25:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindajad,

Seoses Oliva Cigar Companyga seotud aruteludega soovime teha täiendava 
ettepaneku seoses tubakatoodete müügimahu hindamise riigilõivuga (240 €), 
mille aluseks on hetkel iga eraldi TPD-ID ehk SKU.

Kuna sigaritoodete puhul on tegemist käsitsi valmistatud toodetega, mille 
erinevad vitoolad (kujud ja suurused) ei erine koostiselt ega sisuliselt, 
palume kaaluda võimalust kohaldada hindamistasu tooteliini ehk brändiseeria 
põhiselt, mitte iga SKU kohta.

Näiteks Oliva Cigar Company valikus on 2025. aastaks registreeritud Eestis 
järgmised tooteseeriad:

1.Serie 
V

2.Serie 
V Melanio

3.Serie 
V Maduro

4.Serie 
V Sampler

5.Serie 
G

6.Serie 
O

7.Connecticut

8.Connecticut 
Reserve

9.Flor 
Maduro

10.Flor 
Original

11.Cameroon

12.Maduro

13.SG

14.Daytona

15.Master 
Blend 3

16.Robusto

Kokku 16 unikaalset sigariliini.

Selline lähenemine oleks kooskõlas ka Terviseameti enda esitatud nimekirjaga 
registreeritud toodetest, kus igal real on välja toodud eraldi seerianimi 
(nähtav vastavas registri Exceli failis, veerus G).

Palume kaaluda, kas hindamistasude rakendamine 16 tootesarja põhiselt oleks 
õiglasem, selgem ja proportsionaalsem viis käsitleda hinnangu andmist 
premium-sigarite müügimahule. Sellisel juhul oleks vastav kogusumma 16 × 240 
€ = 3 840 €.

Juhul kui selline muudatus on võimalik, palume vastavat kinnitus ja 
võimalusel väljastada ka korrektne arve vastavalt seeriate loetelule.

Best Regards
Kõike Head
Sandra Seil
Rasa Trading Company AS
Kollane 4/6 M1, 10147 Tallinn, Estonia
Tel: +372 513 2123