Subject: FW: Meta/FB - GDPRi jõustamise protseduurireeglid
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 30 Apr 2024 13:41:33 +0300

From: Priit Koff - PRISTINE <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 26, 2024 3:25 PM
To: Kristel Niidas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Meta/FB - GDPRi jõustamise protseduurireeglid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Subject: Fwd: Meta/FB - GDPRi jõustamise protseduurireeglid
From: "Priit Koff - PRISTINE" <[email-masked]>
To: "Kristel Niidas"
Date: Fri, 26 Apr 2024 15:24:32 +0300

Tere

Pöördun oma kliendi Meta/Facebooki palvel, kellel on soov virtuaalselt kohtuda justiitsministeeriumi esindajaga, et arutada GDPRi jõustamise protseduurireeglite üle ning tutvustada oma seisukohti.  Kas oleks võimalik millalgi lähiajal selline kohtumine korraldada? Nende sooviks oleks see kindlasti korraldada enne 9. maid.  
Lugupidamisega

Priit  
Priit Koff
Pristine PR
50 13 557
[email-masked]