Subject: Luminor Bank AS arvamus maksukorralduse seaduse ning rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse eelnõu kohta
From: "Regulatory.EE" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Regulatory.EE" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 17:29:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Rahandusministeeriumi esindaja

Luminor Bank AS edastab käesolevaga arvamuse maksukorralduse seaduse ning
rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse muutmise seaduse
eelnõu kohta.

Küsimuste korral vastame neile meeleldi.

Lugupidamisega

Riin Tamm

Regulatory Officer

Luminor

Address: Liivalaia 45, 10145 Tallinn

Phone: +372 5348 5525

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.luminor.ee

This transmission is intended solely for the person or entity to whom it
is addressed. It may contain privileged and confidential information. If
you are not the intended recipient, please be notified that any
dissemination, distribution or copying is strictly prohibited. If you have
received this transmission by mistake, please let us know and then delete
it from your system.