Subject: FW: Töökeskkonda puudatavast nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse (NETS) eelnõu
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 09:28:52 +0300

From: Ireen Tarto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 2:33 PM
To: Heli Laarmann - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kerli Reintamm-Gutan - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Töökeskkonda puudatavast nakkushaiguste ennetamise ja tõrje 
seaduse (NETS) eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördusin Kerli Reintamm-Guţan-i poole 14.05.2026, kuid kuna ma ei ole enda 
pöördumisele siiani vastust saanud, siis edastan antud kirja ka Teile.

Kirjutan seoses töökeskkonda puudatavast nakkushaiguste ennetamise ja tõrje 
seaduse (NETS) eelnõuga. Eelnõu on jõudnud Riigikogusse, kuid kui vaadata 
eelnõu juures olevat kooskõlastustabelit, siis ei ole seal kajastatud 
Kaubanduskoja viimast arvamust, mille me saatsime ministeeriumile 
13.04.2026. Sooviksime teada, mis sai Kaubanduskoja arvamusest?

Lisan manusesse igaksjuhuks ka Kaubanduskoja arvamuse.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

Saatja: Ireen Tarto
Saatmisaeg: reede, 12. juuni 2026 16:27
Adressaat: Kerli Reintamm-Gutan - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Töökeskkonda puudatavast nakkushaiguste ennetamise ja tõrje 
seaduse (NETS) eelnõu

Tere!

Tuletan meelde, et ootan jätkuvalt antud kirja osas vastust.

Tervitades

Ireen Tarto

Jurist

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

Saatja: Ireen Tarto
Saatmisaeg: neljapäev, 14. mai 2026 16:11
Adressaat: Kerli Reintamm-Gutan - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Töökeskkonda puudatavast nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse 
(NETS) eelnõu

Tere!

Kirjutan Eesti Kaubandus-Tööstuskojast seoses töökeskkonda puudatavast 
nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse (NETS) eelnõuga. Eelnõu on 
jõudnud Riigikogusse, kuid kui vaadata eelnõu juures olevat 
kooskõlastustabelit, siis ei ole seal kajastatud Kaubanduskoja viimast 
arvamust, mille me saatsime ministeeriumile 13.04.2026. Sooviksime teada, 
mis sai Kaubanduskoja arvamusest?

Lisan manusesse igaksjuhuks ka Kaubanduskoja arvamuse.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>