Subject: Kultuuriministri määruse nr 17 muutmise määruse eelnõu kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks esitamine
From: "Marek Demjanov" <[email-masked]>
To: "min - KUM" <[email-masked]>
Cc: "ASSITEJ EESTI" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 15:52:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

ASSITEJ Eesti Keskusel ei ole esitada uusi või täiendavaid arvamusi
Kultuuriministri määruse 17 muutmise määruse eelnõu muutmiseks.

Käesolevaga juhime vaid tähelepanu meie eelnevatele kommentaaridele, et 
lavastuse kvaliteet ja ka tehniline teostus ei sõltu väljasõidul osalevate 
inimeste arvust.
Lavastusi on väga eriilmelisi. Miks osad neist peaksid valikust välja jääma?
See piirang on meile arusaamatu.
Samuti jääb arusaamatuks, miks eelistatakse ühte liiki etenduskunsti 
teistele. See on ja jääb ebavõrdseks kohtlemiseks. Eeldame ju, et määrus on 
loodud pikaajaliseks aluseks toetuste jagamisel.
Mei on kahju, et uus määrus ei võimalda toetada erinevaid teatrite 
pakutavaid haridusprojekte, aga loodame väga, et nende viimine maakondade 
noore vaatajani saab toetatud mõne muu meetme kaudu.

Aitäh, kooskõlastamisele esitamast.

Ikka parimat,
Marek Demjanov
ASSITEJ Eesti Keskus
juhatuse esimees
T. 5058876
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.assitej.ee <http://www.assitej.ee>
www.naksfestival.ee