Subject: FW: Liivi lahe meretuulepargi elektriühenduse riigi eriplaneeringu kaardikihid
From: "Anne Martin - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 10:26:32 +0300

From: Jürgen Kusmin <[email-masked]>
Sent: Saturday, July 18, 2026 11:03 PM
To: Anne Martin - MKM <[email-masked]>
Subject: RE: Liivi lahe meretuulepargi elektriühenduse riigi
eriplaneeringu kaardikihid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Me ei jõua järgmise nädalaga ikkagi materjale üle vaadata. Vabandan ja
palun võimalusel vastamistähtaega pikendada 1. augustini.

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Maakasutuse projektijuht

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

From: Anne Martin - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 16, 2026 7:54 AM
To: Jürgen Kusmin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Liivi lahe meretuulepargi elektriühenduse riigi
eriplaneeringu kaardikihid

Tere

Kaardikihte saan juba jagada.

Kena suve algust!

Anne Martin
riigi planeeringute nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5802 3933

From: Jürgen Kusmin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 11, 2026 9:33 AM
To: Anne Martin - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Liivi lahe meretuulepargi elektriühenduse riigi eriplaneeringu
kaardikihid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuna planeeringu avalikustamine jääb puhkuste perioodi, siis panen oma
palve, saada planeeringuga tutvumiseks ka digitaalsed kaardikihid,
varakult teele.

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Maakasutuse projektijuht

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>