Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 10:28:43 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2611301/07373 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Külitse alevik, 3 Jõhvi-Tartu-Valga 
tee // 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee T10 // Külitse tee 2 (Side) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktile 
1 edastab Kambja Vallavalitsus Külitse alevikus Jõhvi-Tartu-Valga maantee nr 
3 (katastritunnus 28301:001:1300) side ümbertõstmise kasutusteatise taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27930653>  (menetlus nr: 
553958), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (MAANUS RINGO) poole.