Subject: Teabenõude edastamine
From: "Kristiina Urb" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:48:36 +0300

Tere!

Edastan teabenõude (manuses digiallkirjaga).

Austusega

Kristiina Urb-Semjonov

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo Küllike Namm/Law Office Küllike Namm

Lai 14, 10133 Tallinn

telefon/phone +372 655 6571

www.namm.ee <http://www.namm.ee/>

Käesolev elektronkiri on konfidentsiaalne, selle avalikustamine ega
levitamine saatja nõusolekuta ei ole lubatud. /
This message is confidential, the disclosure and/or distribution of this
letter without the permission of the sender is forbidden.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.