Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Aug 2026 18:21:04 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/06258 aadressile Valga maakond, Kultuurimaja // Niidu-Konnu // Paasi 
// Valga vald 1 // 3 // 4 // 5 // 6 // Vana-Kirikumõisa // Valga vald, 
Hargla küla 1 // 2 // 2a // 3 // 3a // 4 // 5 // 6 // 7 // Hargla 
masinaühistu // Hargla sidejaoskond // Karula metskond 17 // Kaupluse // 
Kirikumõisa tee // Hargla küla, Aida // Antsu tee (Sidevõrk) ja soovib teie 
kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 31 lg 4 p 1 alusel Pädev 
asutus esitab projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutusele 
või isikule, kelle õigusi või huve võib taotletav ehitis või ehitamine 
puudutada. Projekteerimistingimuste taotlusega on kavandatud side liini 
projekteerimine jään maantee kaitsevööndisse (kinnistud; 77901:005:0440; 
85501:001:1113; 77901:004:1360 )

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27981874>  (menetlus nr: 
560693), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 31.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.