Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 17:15:35 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/25086 
aadressile Harju maakond, Kurna küla, Ameerika // Ameerika tee L4 // Lõuna 
tee // Rae vald, Kurna küla 2 // Tunneli tee, Harju maakond, Kurna küla, 
Ameerika tee L4 // Lõuna tee // Rae vald, Kurna küla 1 // Tunneli tee, Harju 
maakond, Rae vald, Kurna küla, Tunneli tee, Harju maakond, Rae vald, Kurna 
küla, Tunneli tee, Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Tunneli tee (Tee, 
Kergliiklustee, Kergliiklustee, Kergliiklustee, Kergliiklustee) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27901902>  (menetlus nr: 
518024), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.