Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 09:03:03 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/22088 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Tõdva küla, Tõdva tee 13, Harju 
maakond, Saku vald, Tõdva küla, Tõdva pumpla, Harju maakond, Saku vald, 
Tõdva küla, Tõdva tee 13, Harju maakond, Saku vald, Tõdva küla, Tõdva tee 
13, Harju maakond, Saku vald, Tõdva küla, Tõdva tee 13, Harju maakond, Saku 
vald, Tõdva küla, Tõdva tee 13, Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 
11342 Saku-Tõdva tee // Tõdva küla, Joone tee // Tuletõrjeveehoidla // Tõdva 
tee 13 (Kahe korteriga elamu, Veetorustik, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Reovee kogumismahuti, Piirdeaed, Sissesõidutee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 punkti 1 alusel 
edastame Teile ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks. Avaliku tee ehitusloa 
taotluses on ehslikult viide avalikkusele ligipääsetavale erateele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27845708>  (menetlus nr: 
505517), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (VIKTORIA JÜRGENSON) poole.