Subject: Otseturundus e-maili teel
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 10 Jun 2024 12:07:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Austria kaubandusesindusest seoses ühe Austria ettevõtte
päringuga meile. Nimelt uurib ta Eestis kehtivate otseturundusega seotud
nõuete kohta. Oleksin Teile väfa tänulik, kui saaksite mind edasi aidata.

Austrias on lubatud klientidega, kes pole end ettevõtte uudiskirja
saajateks registreerinud, e-maili teel kontakteeruda järgmistel juhtudel:

- saatja on saanud kliendi kontaktandmed seoses müügiga või teenuse
osutamisega ja

- sõnum on mõeldud tema enda sarnaste toodete või teenuste otseturunduseks
ja

- saajale on antud selge ja ühemõtteline võimalus loobuda elektrooniliste
kontaktandmete sellisest kasutamisest nende kogumisel ja lisaks iga
edastamise korral tasuta ja ilma raskusteta ning

- saaja ei ole algusest peale keeldunud saatmisest, eelkõige ei ole ta
kantud e-kaubanduse seaduse § 7 lõikes 2 osutatud nimekirja (Robinsoni
<https://www.wko.at/oe/information-consulting/werbung-marktkommunikation/r
obinsonliste>  nimekiri, mida haldab Austrias
<https://urldefense.com/v3/__https:/www.rtr.at/TKP/service/ecg-liste/ECG-L
iste.de.html__;!!PGotIvYIPIYeuQ!QuubO_9hVcKvw32yKhHwVf-NSgN9mNVOCcINjwehWF
DUOWPaEwnfozR4BzDMbO1UA2Y2PMyK26-iNz-BNGxPSRIrCg$> RTR).

Minu küsimused on järgmised:

*	Kas Eestis kehtivad samad reeglid või on meil karmimad eeskirjad?
*	Kas Eestis on ka end kõikide e-mailide eest Robinsoni nimekirja
(või sarnasesse nimekirja) kirja panna?
*	Kui eelmine väide kehtib, siis kas Austria ettevõttel on ka
kohustus seda nimekirja arvesse võtta?
*	Kui eelmisele väitele on vastus “ja“, siis kust sellise nimekirja
leida võiks?

Oleksin Teile abi eest väga tänulik!

Parimate soovidega

Kärt Kuum

  _____

 <https://www.advantageaustria.org/>

Austria Kaubandusesindus

Austria Saatkonna Majandusosakond
T +372 55576521
 <https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhH>
[email-masked]
 <https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhI> www
<https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhI>
.advantageaustria
<https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhI>
.org/ee

 <https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhJ>

<https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhN>

 <https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhO>

  _____

 <https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhP>
advantageaustria.org/ee - The Official Global Platform for the Austrian
Economy
Just one click away !

 <https://newsletter.wko.at/sys/r.aspx?sub=1b3l_00000&t=t&link=nHhQ>
Privacy statemant