Subject: Tegelike kasusaajate andmete ligipääs
From: "Sten Andreas Ehrlich" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Rainer Osanik - RAM" <[email-masked]>, "Revo Krause - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Erko Risthein" <[email-masked]>, "Alar Steinberg" <[email-masked]>, "Tuleva Compliance" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 12:12:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

02.07 öösel kell 2.00 kadus Tuleva Fondid AS ligipääs tegeliku kasusaaja 
andmetele läbi API teenuse. Äriregistris on märgitud, et Tuleva Fondid AS 
omab ligipääsu tegelike kasusaajate andmetele ning et õigus kehtib kuni 
31.12.2099. Ühtlasi pole meil ka võimalik juurdepääsu taotleda.

Äriregistri sõnul on tegemist tehnilise veaga. Lisaks selgitati meile, et 
alates 10. juulist ei peaks meil olema ligipääsu tegelike kasusaaja 
andmetele, vaid peame seda eraldi taotlema. Taotlusi menetletakse 12 päeva 
jooksul.

Meil on kohustus ärisuhte loomisel ning korralduste tegemisel kontrollida, 
kes on ettevõtte tegelikud kasusaajad. Vastasel korral ei saa me rakendada 
rahapesu tõkestamise meetmeid.
Meil ei ole võimalik ilma tehnilise lahenduseta seda teha, mistap on meie 
tegevuses katkestus. Isegi kui olukord praegu parandatakse, tekib see 
äriregistri sõnul uuesti 10. juulil.

Palun selgitada, kas
1) Miks kadus 02.07 Tuleva Fondid AS-l ligipääs tegelike kasusaajate 
andmetele?
2) Kas ja miks kaob Tuleva Fondid AS ligipääs tegelike kasusaajate andmetele 
alates 10. juulist?

Kui vastab tõele, et Tuleva Fondid AS ei ole API vahendusel ligipääsu 
tegelike kasusaajate andmetele, palun selle meile anda. Esitan taotluse 
kirjalikult, sest Äriregistri vahendusel pole see tehniliselt võimalik.

Lugupidamisega
Sten Andreas Ehrlich
Tuleva Fondid AS
Operatsioonide juht