Subject: KUTSE 33. SETO KUNINGRIIK MIKITAMÄEL 01.08.2026
From: "SETO KUNINGRIIK" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 16:22:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <https://piletikeskus.ee/images/46/93/469397230d/e92615-invitation-et-ece.jpg>

Avvustõt Keldo Erkki

Setomaa ülembsootska ja Setomaa Vallavaltsus kutsva' Teid

XXXIII SETO KUNINGRIIKI 01.08.2026

Päävä alostus om kell 12

KAVAH:

kuninga meistritõ välläsortmine

vahtsõ ülembsootska valimine

sõaväeparaat

käsitüülaat

kirmask ZETOD

ni' pall'o muud kimmäst seto värki

Oodami Seto Kuningriiki!

visitsetomaa.ee

setomaa.ee/kogukond/kuningriik

  _____

Seto Kuningriik 2026

L 01.08.2026 kell 12:00

Mikitamäe 
<https://www.google.com/maps/search/?api=1&query=Mikitam%C3%A4e&query_place_id=ChIJqeS4LSPB6kYRUGj8GG2zAAQ>

RSVP hiljemalt: 01.08.2026 20:00

 <https://sviby.com/et/invitation/choose/210cf479bc7dc831a2c0220e1f0944abb1fd1094> 
Jah, osalen! 
<https://sviby.com/et/invitation/choose/210cf479bc7dc831a2c0220e1f0944abb1fd1094> 
Kahjuks ei osale

Kutse on personaalne ja kutsega on seotud 2 piletit.

Piletite lunastamiseks palun kinnita oma osalemine või anna meile teada oma 
mitteosalemisest.

  _____

 <https://piletikeskus.ee>